انتشار نظرات بینندگان عزیز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 / 8 / 1393
بازدید : 2872
نویسنده : علیرضا سعادتی
انتشار نظرات بینندگان عزیز

با سلام این نظرات ، تنها نظرات کاربرانی از میان  بینندگان ماست و به رغم درخواست ایشان آن را انتشار میدهیم و این نظرات از طرف ما به هیچ عنوان رد و تایید نمیشود :(این نظرات در بخش نظرات قابل مشاهده گردید)

1-محمدرضا سعادتی ( نام مستعار )

سلام بر مدیر وبلاگ،خسته نباشید.از بارندگی آبخورگ روستای عزیزمونم برامون بگو که اغلب میخان بدونن بارندگی بوده بعد از محرم که رفتن یا نه.

پاسخ مدیر : بعد از محرم که عصر عاشورا از شب تا صبح که در طبس بارندگی شدید و بسیار سنگسنس بود تا دستگردان و هودر ادامه داشته و به سمت آبخورگ نرفته و بارندگی بعد از آن نداشتیم متاسفانه

 

2-محمدرضا ( نام مستعار )

باسلام.امیدوارم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر روستا باشیم.و همیشه خالصانه در هر سمتی که هستیم برای روستای عزیزمون آبخورگ ایفای نقش کنیم و به دنبال حاشیه نباشیم تا بتونیم به طور یکپارچه و متحد به آبادانی روستامون کمک کنیم.با تشکر از اهالی روستا و شورا و دهیاری محترم.

پاسخ مدیر : انشالله که به حاشیه نرویم با تشکر از نظرات وافر شما

 

3- Ahmad ( نام مستعار )

سلام خوبی خواهشن یک تحقیق کن که برای حسینه امسال چقدر پول جمع شده . و چکارهای را برای حسینیه می خواهند انجام بدهند . و بعد بگذار تو سایتت تا همه بدونند .

پاسخ مدیر : چشم طی تحقیقی مستند اعلام میشود

 

4-مهدی ( نام مستعار )

سلام به مدیر وبلاگ :با عرض تشکر از شما که وبلاگ ابخورگ رو بروز می کنید فقط در مورد ابخورگ بیشتر مطالب و عکس بزارید با تشکر

پاسخ مدیر : اینجانب بارها و بارها در همین وبلاگ درخواست همکاری رو پست کردم ولی یا جوابی ندادین یا دائم نبوده.از شما میخوام همین الان یک دستتون رو تکان بدهید صدا دارد؟؟





:: موضوعات مرتبط: تخصصی آبخورگ , اخبار روز آبخورگ , عکس هایی از روستای آبخورگ , ,
:: برچسب‌ها: انتشار نظرات بینندگان عزیزانتشار نظرات بینندگان عزیزانتشار نظرات بینندگان عزیزانتشار نظرات بینندگان عزیزانتشار نظرات بینندگان عزیزانتشار نظرات بینندگان عزیزانتشار نظرات بینندگان عزیز ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمدرضا در تاریخ : 1393/9/12/3 - - گفته است :
سلام به مدیر وبلاگمون.با عرض پوزش خاستم در مورد موضوعی که دوستمون بهش اشاره کردن ببینم تحقیق شد که چقد پول برای هیئت جمع شده یا نه؟

<-CommentGAvator->
محمدرضا در تاریخ : 1393/9/4/2 - - گفته است :
سلام بر مدیر وبلاگ آبخورگ امیدوارم خسته نباشی و همیشه تو کارهایی که داری انجام میدی موفق باشی.یه سوال داشتم در مورد روستا.چرا با وجود اینکه طرح آب زمزم در روستا اجرا شده و هوای سرد و پاییزی رو در دهه محرم تجربه میکردیم.باز با تانکر آب برای منبع بالا (زیر چاه شدات)میاوردن؟آیا کمبود آب داشتیم یا نه دلیل دیگه ای داشته؟ممنون میشم برامون توضیح مستندی بدی.بازم از زحمات بی وقفت تشکر میکنم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com